dugme

1 Aralık 2013 Pazar

Zero + Maria Cornejo 2015 Zero + Maria Cornejo bayan elbise modelleri Türkiye

 RESORT 2014
Zero + Maria Cornejo 2015 Zero + Maria Cornejo bayan elbise modelleri Türkiye

" Ben bir satış -by tarih yok gibi görünüyor şeyleri severim . " Bir işleyiş olarak , bir moda tasarımcısı için kariyer intihar olabilir . Ama Maria Cornejo için ödemek için devam eden bir yaklaşımdır . Bergdorf Goodman : Her bağımsız plak şirketi bu yıl bir yıldönümü proje içinişlerin içinde Eylül - ve o sadece bir uzun aranan hesabı indi onbeş döner.

Cornejo için, hiçbir satış tarihe hayır yakaları , hayır düğmeleri ve gereksiz başka bir şey anlamına gelir. Desenlerburada konuşuyorum . Desenler vebaskılar . Resort , soyut bir hayvan motifi var , hafif bir montaj fotoğraf baskı bir Paris sanat sergisi tersledi ve bir dijital ağaç baskı onu şimdiki saplantı -doğal dünyanın kesiştiği için iyi bir metafor yapılmış bir geometrik tasarım ile kaplanmış yüksek teknoloji . Lacivert ve beyaz pamuklu tüvit her parça için , başka bir süngerimsi bir teknik örgü vardı .

Koleksiyon Deauville seyahatleri Kuzey Afrika'ya ( tamamen istenmeyen sonucu , o kadar çok lacivert ve beyaz kullanarak , dedi) . " Ben Mısır, Fas , ben arzulu düşünme gitmek istiyorum yerler hakkında düşünüyordum . " Ancak bu hedef giysiler değildi ,bikini ve kesme Maillots için kaydedin . Cornejo en duyarlılık şimdiye kadar kentsel olduğunu. Eğer topukyüksekliğine bağlı olarak , aşağı yukarı elbise ya da bir donanma yağmur yağmurluk , vegüvenilir bir şık tulum için tersbeyaz pamuk koza ceket Tanık.

En yeniliğini teslimparça oldu ipek dimi ayak bileği -otlatma elbise gümüşi gri ve gece yarısı renk - bloke . Yaşlanmayan ve zamansız , o bunu seviyor gibi .

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder